Pokyny pri prevzatí tovaru

Presné znenie : Pokyny pri prevzatí tovaru

Pokiaľ je tovar poškodený je potrebné zachovať ,  celý obalový material spolu so štítkom . 

Podmienky prevzatia tovaru ( POZORNE PREČÍTAŤ ):

Vizuálne skontrolujte, či je obal neporušený a nevykazuje znaky poškodenia. Každé narušenie obalu treba riadne skontrolovať .

Ešte pred rozbalením , hlavne u spotrebičov je dobré si odfotiť obal . Prípade že bude tovar vo vnútri poškodený bude komplikované ho dávať  späť a fotiť .

V prípade, že obal vykazuje akékoľvek známky poškodenia, je potrebné s kuriérom spísať zápis o škode, kde uvediete o aké poškodenie obalu sa jedná. Následne si doma tovar skontrolujte a v prípade, že bude poškodený, bezodkladne nás o tom informujte na tel: +421 949 122 176 , popr. e-mail: reklamacie@bonusko.sk

Podpisom preberacieho protokolu bez zápisu o škode prepravcovi potvrdzujete, že zásielka bola prevzatá v poriadku a nepoškodená. 

Na neskoršie reklamácie v zmysle mechanického poškodenia nebude braný ohľad.

V prípade poškodenia samotného tovaru po rozbalení bezodkladne najneskôr však nasledujúci pracovných deň túto skutočnosť oznámte na tel: +421 949 122 176 , popr. e-mail: reklamacie@bonusko.sk

 

 

Môžete aj ihneď vyplniť  online záznam TU  .

Treba vyplniť všetky povinné položky . Do popisu závady treba zadať poškodenie tovaru .

Prípade že neviete číslo objednávky vyplňte : 201900000 .

Ak neviete aj iné povinné položky vyplňte číslicou 0  ,poprípade slovom NEVIEM .

 

 




Tento web používa cookies

Aby sme Vám mohli v tomto eshope ponúknuť kvalitné služby a pokročilé funkcie, využívame cookies. Prehliadaním tohto webu súhlasíte s ich používaním . Pre viac informácií o cookies a ich prípadnom blokovaní navštívte článok Informace o souborech cookies