Aby sme Vám mohli v tomto eshope ponúknuť kvalitné služby a pokročilé funkcie, využívame cookies. Prehliadaním tohto webu súhlasíte s ich používaním . Pre viac informácií o cookies a ich prípadnom blokovaní navštívte článok Informacie o súboroch cookies
Pokyny pri prevzatí tovaru
Presné znenie : Pokyny pri prevzatí tovaru
Pokiaľ je tovar poškodený je potrebné zachovať , celý obalový material spolu so štítkom .
Podmienky prevzatia tovaru ( POZORNE PREČÍTAŤ ):
Vizuálne skontrolujte, či je obal neporušený a nevykazuje znaky poškodenia. Každé narušenie obalu treba riadne skontrolovať .
Ešte pred rozbalením , hlavne u spotrebičov je dobré si odfotiť obal . Prípade že bude tovar vo vnútri poškodený bude komplikované ho dávať späť a fotiť .
V prípade, že obal vykazuje akékoľvek známky poškodenia, je potrebné s kuriérom spísať zápis o škode, kde uvediete o aké poškodenie obalu sa jedná. Následne si doma tovar skontrolujte a v prípade, že bude poškodený, bezodkladne nás o tom informujte na tel: +421 915 090 388 , popr. e-mail: reklamacie@bonusko.sk
Podpisom preberacieho protokolu bez zápisu o škode prepravcovi potvrdzujete, že zásielka bola prevzatá v poriadku a nepoškodená.
Na neskoršie reklamácie v zmysle mechanického poškodenia nebude braný ohľad.
V prípade poškodenia samotného tovaru po rozbalení bezodkladne najneskôr však nasledujúci pracovných deň túto skutočnosť oznámte na tel: +421 915 090 388 , popr. e-mail: reklamacie@bonusko.sk
Môžete aj ihneď vyplniť online záznam TU .
Treba vyplniť všetky povinné položky . Do popisu závady treba zadať poškodenie tovaru .
Prípade že neviete číslo objednávky vyplňte : 201900000 .
Ak neviete aj iné povinné položky vyplňte číslicou 0 ,poprípade slovom NEVIEM .